دبیر جشنواره:
دبیر «مهرواره بانور» استان ایلام از برگزاری جلسه داوری مهرواره بانور خبر داد و گفت: تعداد ۳ نفر برگزیده در «مهرواره بانور» استان ایلام به مرحله کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 10 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مریم بیگ محمدی از برگزاری جلسه داوری مهرواره خبر داد و اظهار داشت: اجرای این طرح در بخش خانواده، مسائل حوزه ازدواج و تشکیل خانواده، جمعیت و فرزندآوری، فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد و سلامت در خانواده با مشارکت بانوان فعال مسجدی، فعالان فرهنگی و تبلیغی، طلاب حوزه علمیه، مسئولین هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف بانوان همزمان با سراسر کشور از مرداد تا آذر ماه ۱۴۰۱ در ایلام برگزار شد.

وی در ادامه از ثبت نام ۱۳۹۶ نفر از بانوان ایلام در این مهرواره خبر داد و افزود: طبق فراخوان اعلام شده در ادارات، مراکز آموزشی، اصناف و مراکز تجاری، هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی و محافل فرهنگی و دینی بانوان، ثبت نام کردند.

دبیر «مهرواره بانور» ایلام به نتایج این مهرواره اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز، ۱۳ نفراز برگزیدگان استان به ارائه فعالیت‌های خود پرداخته و از بین آنها ۳ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی به مرحله کشوری راه یافتند.

بیگ محمدی در پایان عنوان کرد: برگزیدگان «مهرواره بانور» استان به اسامی اسما وحیدنیا، شریکه الامام، فوزیه آشام، فعال مسجدی، فاطمه جام سحر فعال در امر شبکه مبلغات، به مرحله کشوری راه یافتند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار